Ezen a címen személyes átadásra nincs lehetőség.
A 29 000 Ft feletti vásárlás standard szállítása ingyenes.
Az áru az alább ismertetett módon kerül leszállításra:
GLS futárszolgálat - 2000 Ft (+ 400 Ft utánvét – fizetés kizárólag készpénzben)
- közvetlenül házhoz vagy munkahelyhez szállítás
- a 11:00 óra előtt leadott rendelés esetén az általános szállítási idő 2 munkanap
- tájékoztatás e-mailben és SMS-ben a szállítás időpontjáról
- 3 kísérlet a csomag kézbesítésére
- utánvéttel, lehetőség van a futárnak készpénzben vagy kártyával fizetni a csomag átvételekor
- Ezen a linken követheti nyomon a csomagját https://gls-group.eu/HU/hu/
DPD futárszolgálat - 2000 Ft (+ 400 Ft utánvét)
- szállítás közvetlenül a kezébe vagy az átvételi pontra
- 11:00 óra előtti rendelés esetén az általános szállítási idő 2 munkanap
- tájékoztatás e-mailben és SMS-ben a szállítás időpontjáról
- utánvéttel, lehetőség van a futárnak készpénzben vagy kártyával fizetni a csomag átvételekor
- személyes átvétel
- utánvéttel, a küldemény átvételekor lehetőség van készpénzes vagy kártyás fizetésre
- lehetőségek a küldemény kinyitására és ellenőrzésére a kézbesítés helyén
- 11:00 óra előtti rendelés esetén az általános szállítási idő 2 munkanap
- Küldemény aktuális mozgását ezen a linken követheti nyomon: https://tracking.packeta.com/
Online hitelkártyás fizetés
Kártyás fizetés esetén átirányításra kerül a PayU cég biztonságos és megbízható fizetési kapujára.
A fizetés sikeres befejezését követően azonnal megjelenik a visszaigazolás.
Utánvéttel / Fizetés kikézbesítéskor ( 690 Ft )
Az áru a magyar futárszolgálat általi kikézbesítéskor fizetendő.
Klarna
A Klarna a zökkenőmentes és biztonságos vásárlási mód, hogy megkapd, amit akarsz, és később fizess érte.
Oszd fel a vásárlásod 3 kamatmentes részletre. Az első fizetést vásárláskor, míg a hátralévő két részletet automatikusan, 30 naponta ütemezzük be.
További információk ITT.
A törvényi jótállási idő 24 hónap, cégünk áruja esetén a számla (nyugta) egyben jótállási jegyként is szolgál. A reklamáció nem vonatkozik a helytelen használat, standard kopás vagy nem rendeltetésszerű használat eseteire. Az ügyfél köteles a hibát annak felmerülését követően haladéktalanul reklamálni. A reklamációt az áru gyártója vagy annak képviselője által meghatározott utasításokkal összhangban bíráljuk el. A reklamáció lebonyolítására rendelkezésre álló maximális határidő 30 nap, de igyekszünk minden ügyet a lehető leggyorsabban intézni.
Töltse le a reklamációs űrlapot.
Ha a megvásárolt áru nem felel meg, visszaküldheti, és mi visszafizetjük a pénzét. A teljes megrendelés visszaküldése esetén visszatérítjük a rendelés leadásánál kifizetett szállítási díjat is. Hosszabbítsuk a határidőt az áru visszaküldésére 30 napra. A visszaküldött árut a lehető leghamarabb, de legkésőbb a kézbesítéstől számított 14 napon belül feldolgozzuk.
Töltse le a visszaküldési űrlapot.
Számlázási adatok:
Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov
Cseh Köztársaság
KSH-szám: 28197071
Adószám: 30380453-2-51
HU (huf)
DIGITAL PEOPLE AS
BUDAPEST CITIBANK
IBAN: HU12108000071000000014628002
BIC: CITIHUHX
E-mail: | info@zoot.hu |
---|---|
Telefonszám: | +36 1 500 9435 |
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9-tól 17 óráig áll rendelkezésére.
Exkluzív ajánlatok, újdonságok, kedvezmények.